Prodej nemovitosti je běh na dlouhou trať a spousta lidí velice často podceňuje drobné detaily a možnosti, jak udělat nabídku lákavější a zcela pochopitelně i výhodnější pro vás jakožto prodávající. Odborníci z realitních kanceláří mají naopak zcela běžně tyto postupy v malíčku a mnohdy se může investice do jejich pomoci vyplatit.
Drobnosti jako správa činžovních domů či staging pomohou
Jedním ze způsobů jak zkrátka velice rychle a jednoduše poznat realitní kancelář s dobrými službami, je přehled nabízených služeb. Menší realitní kanceláře a kanceláře se zaměřením na rychlou výměnu nemovitostí a zákazníků se většinou specializují pouze na koupi a prodej nemovitostí. Ti ostatní, se mohou prezentovat i spoustou rozšířených služeb jako například úklidy, stěhování, dohledy nad stavem i používáním nemovitostí či stagging. Ve zkratce se dají tyto služby najít jako správa činžovních domů, či jakýchkoliv jiných nemovitostí. Věnují se jim především realitní kanceláře s vyšším počtem klientů vracejících se k využívání služeb.
Průzkum trhu a stoprocentní přípravy nesmí zklamat
Jako další veledůležitý krok se dá použít průzkum trhu. Můžete mít nějaké ponětí o cenách, ve kterých se aktuálně mohou nemovitosti pohybovat. Od reality to ale může být na míle vzdálené, protože se hladina cen mění neustále. Průzkum současného stavu trhu je tak nedílnou součástí, kterou za vás například realitní makléři vždy provádí automaticky. Stejně tak nezapomínejte ani na veškeré drobnosti u prodeje nemovitosti, jako mohou být například kvalitnější úklidy, uspořádání nábytku, prosvětlení či kvalitní nafocení. Lidé totiž velice často dávají na první dojem a stejné je to pochopitelně i u kupujících. Takže čím lepší dojem dokážete vytvořit hned při prvotním kontaktu, tím větší šanci máte na úspěšný prodej.
