Může se stát, že objednané spotřebiče nebudou splňovat vaše požadavky, nebo dokonce nebudou funkční. Ačkoliv se snaží kvalitní výrobci o to, aby takovou zkušenost rozhodně nikdo ze zákazníků neměl, tak se občas taková chyba může stát.
Může se ale stát i to, že jste si nepřečetli pořádně informace o přístroji, nebo ve finále domácí spotřebič rozhodně nedokázal naplnit vaše očekávání. Co ale v takovém případě dělat? To vám poradíme na následujících řádcích.
Jak je to s vrácením ve čtrnáctidenní době?
Podle zákona je tady speciální čtrnáctidenní lhůta, ve které by měl přijmout obchodník vždycky vaše výrobky zpátky. U některých obchodů se ale může stávat, že se toto právo nevztahuje na online nákup. Je to ale vzácný jev, který rozhodně nenajdete všude.
Pokud ale nechcete mít s vrácením problémy, tak dodržujte dvě základní pravidla. Pokuste se být co nejšetrnější k obalu. Pokud je pochopitelně výrobek zavařený v plastu, tak je potřeba jej poškodit, ale to není případ krabic. Dalším důležitým pravidlem je to, že některé výrobky nelze vrátit. Jde většinou o ty výrobky, které podléhají problémům s hygienou, jako mohou být zubní kartáčky, nebo jiná zdravotní péče.
Vrátit lze i špatně zakoupené výrobky
Pokud se stane a špatně nakoupíte výrobek, tak je stále možnost vše zachránit tím, že včas výrobek reklamujete. Pochopitelně to nepůjde v každém případě, protože některé domácí elektro může spadat do výjimek, jako jsme vám napsali výše. Pokud je ale potřeba vyměnit elektro v nepoškozeném obalu a originálním stavu, tak zpravidla nebývá nikdy problém s výměnou za jiné zboží. Důležité je také to, aby elektro opravdu bylo ve stavu, ve kterém jste jej koupili. A pokud je již použité, tak musí být dokonale čisté a bez jakýchkoliv známek použití, které by nepatřily k prvotnímu spuštění.