Koronavirová pandemie dokázala omezit a postihnout světovou ekonomiku v mnoha ohledech. V některých ohledech jde o přímé omezení, jako například u cen mnohých služeb a produktů, u jiných pak jde o postupný řetězec událostí.
Kvůli krachům mnohých společností a zpomalení stavebních prací se bohužel na trhu ukázalo jako ohromný problém zdražování energií. Přitom by nikdo na první pohled nečekal, že zdražování energií, konkrétně plynu, bude mít dopad i na dopravní sféru.
Klíčového adblue je velký nedostatek
Možná je pro vás adblue názvem, který dobře neznáte. Nepoužívá ho totiž zdaleka každé vozidlo. Jedná se o ekologickou sloučeninu, která funguje v dieselových motorech. Neefektivní spalování dieselu společně s vedlejšími produkty bylo dlouhé roky ekologické téma. Adblue je výsledkem těchto jednání. Látka, která funguje jako filtr pro spálené palivo a díky tomu se snižují emise dieselových motorů.
Adblue je ale naprosto zásadní sloučeninou pro kamionovou dopravu. Kamiony v evropském prostoru bez adblue nemohou jezdit a to se ukazuje jako vážný problém. Případný kolaps distribuce této látky a následné zastavení kamionové dopravy, by bylo doslova likvidační. Kamionová doprava je pro infrastrukturu v Evropě naprosto zásadní. A to především v oblasti zásobování potravinami a věcmi denního užití.
Nádrže na adblue jsou dnes dokonalou eventualitou
Celá řada společností se tak snaží co nejdříve zabezpečit, než se jich dotkne akutní nedostatek adblue na trhu. Jednou z možností jsou nádrže na adblue. Investice, kterou většina dopravních společností už udělala, dává možnost schraňovat adblue přímo u vás na firmě.
Do nedávna byla přítomnost nádrží na adblue přeci jen pouze ekonomickou výhodou a záležitostí jednoduššího plánování. Dnes se ale zdá, že spoustu společností podrží nad vodou v této těžké době.
