Perfektně stavěná postava, krásný obličej, uhrančivý pohled, dokonalí krasavci z reklam bez jedné jediné vady. Výzkumy dokazují, že jedna čtvrtina mužů je tímto sužována.
Nejen, že pohledu na tak dobře stavěné svalovce žádnému muži náladu nezvedne, navíc je to dostává do stavů, kdy řeší svůj vlastní vzhled. Často se cítí frustrovaně a trpí negativními náladami.
Dle různých výzkumů, muži posedlí svým vzhledem, řeší mnohem víc celkově svůj zevnějšek, než to, jak funkční nebo nefunkční vztah mají. Čtyřicet pět procent mužů uvedlo, že je pro ně prioritou číslo jedna pěkný vzhled a dobrá postava. V dalších výzkume uvedlo třicet osm procent mužů na prvním místě dobrý vztah a manželství. Třicet dva procent jako svůj smysl života vybralo možnost mít děti a velkou rodinu a zbytek zmiňovalo práci, profesní růst a udržení se stabilní pracovní pozice.
Nicméně celkovým trendem dnešní doby je používat v reklamách sportovně, sexy vypadající muže. Takže pánové budou muset uklidnit své ego a smířit se s tím, že na obálkách časopisů a v televizních reklamách neuvidí jen krásné, štíhle modelky s mírami 90-60-90. A my? My dáme? No přece si ten pohled na obrazovku nebo obálku náramně užijeme.